جداول بودجه ۱۴۰۳ به زودی ابلاغ می‌شود -راهبرد معاصر
پشتیبانی نمایندگان مجلس از عملکرد قوه قضائیه بازار داغ انتشار نظرسنجی‌های جعلی در ایام انتخابات و احضار برخی از جاعلان فرمانده کل ارتش: نهضت ساخت مسکن کارکنان ادامه دارد وزیر کشور: آقایان آمار اشتباه از دولت سیزدهم به مردم ندهند امیر حیدری: بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی از سوی نیروی زمینی ارتش در حال ساخت است قالیباف: تحریم‌ها کاغذپاره نیست معضل است و حلش می‌کنم واکنش نمایندگان به گزارش خاندوزی درباره وضعیت اقتصادی استفاده از کاروان تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ممنوع است اوجی: ۱۵۵ پروژه بلاتکلیف در دولت سیزدهم تکمیل شد رهبر انقلاب: نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند رئیس جمهور بعدی مانند شهید رئیسی دغدغه خدمت داشته باشد مخبر: حکمرانی بدون توجه به بخش سلامت میسر نمی‌شود ثبت کمترین میزان بیکاری ۱۸ سال اخیر در دولت رئیسی دیدار مسئولان دستگاه قضا تا دقایقی دیگر با رهبر انقلاب گزارش خاندوزی به نمایندگان درباره حمایت از اشتغال پایدار

جداول بودجه ۱۴۰۳ به زودی ابلاغ می‌شود 

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ با اشاره به رفع ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام به جداول بودجه سال جاری گفت که به زودی قانون بودجه ۱۴۰۳ برای اجرا ابلاغ خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 30
کد خبر: ۲۴۳۲۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن زنگنه اظهار کرد: روز گذشته آخرین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول برگزار شد. 

وی یادآور شد: مجلس در آخرین جلسه علنی خود و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان مربوط به جداول، بر مصوبه خود مبنی بر اختصاص ۱۰ همت به عنوان پرداخت فوق العاده خاص به کادر درمان اصرار کرد که موضوع جهت اعلام نظر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

این نماینده مجلس دوازدهم گفت: مجمع تشخیص این مصوبه را خلاف سیاست‌ها تشخیص داد و این گونه اصلاح شد که وزارت بهداشت مجوز اختصاص ۱۰ همت برای ترمیم حقوق کارکنان بخش درمان و بهداشت دارد و این تنها مربوط به سال ۱۴۰۳ است.

زنگنه در پایان و در جمع بندی بیان کرد: براین اساس ایرادات به بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ در مجمع تشخیص مصلحت رفع شد و به زودی تبدیل به قانون می‌شود. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده